چطور از مدیریت پیج اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟2022-03-31
چگونه درآمد اینستا را فعال کنیم؟ روشهای کسب درآمد از اینستاگرام وبلاگ پونیشا
گاهی نیز میتوانید از مراحل ساخت محصول ویدئو و عکس تهیه کرده و با مخاطبان به اشتراک بگذارید. اشتراک گذاری نظرات مشتریان قدیمی میتواند به جلب اعتماد مخاطبان کمک زیادی کند. شما میتوانید این نظرات را به صورت پست و استوریهای خلاقانه آماده کرده و با فالوورها به اشتراک بگذارید. زیرا با این کار افراد متوجه میشوند که دیگران هم از شما خرید داشته و از خدماتتان راضی هستند.
- {
- یعنی صاحبان حسابهای Creator میتوانند محتواهای ریلز، لایو، کانالهای برادکست و غیره را فقط به فالوورهایی که عضویت اکانت آنها را خریداری کردهاند نشان دهند. |}
- در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که چه پیجی بزنیم که درآمد داشته باشه. {
- کسب درآمد از اینستاگرام فرصتی بینظیر برای افراد خلاق، متخصصان، و کارآفرینان است تا از مهارتها و دانش خود بهرهبرداری کنند. |}
- محتواهای جذاب و خلاقانه میتوانند توجه مخاطبان را جلب کرده و آنها را به خرید تشویق کنند. {
- داشتن دانش کافی در مورد محصولاتی که میخواهید معرفی کنید و توانایی برقراری ارتباط موثر با مخاطبان، از ویژگیهای مهم یک نماینده فروش موفق به شمار میرود. |}
- هر چه مهارت بیشتری در این کار داشته باشید، قطعا موفقتر خواهید بود.
در مقاله “چطور در اینستاگرام پیج کاری یا Business profile بسازیم؟” به طور کامل بررسی امکانات اکانت های کاری و نحوه درست کردن آن پرداخته ایم. مانند مورد قبل، در اینجا هم باید دقت کنید که افیلیت مارکتینگ هم ملاحظات خاص خودش را دارد و اگر هر روز بیدلیل به معرفی انواع پیجها و برندها بپردازید، خیلی زود مخاطبان خود را از دست خواهید داد. یک راهکار عالی دیگر برای این که به درآمد بیشتری از اینستاگرام دست یابید، جلب اعتماد مخاطبان است. هر چه افراد بیشتر به شما اعتماد کنند، راحتتر از شما خرید کرده و درآمد بیشتری نصیبتان میشود. همان قدر که به محتوا اهمیت میدهیم برای پیشرفت سریعتر و کسب درآمد بیشتر به تبلیغات موثر و هدفمند هم نیاز داریم. پس محتوای جذاب و تبلیغات هدفمند دو بال بازاریابی هستند که بدون داشتن هر دوی این بالها امکان پرواز و اوجگیری نداریم.
سپس با افزایش تعداد کاربران میتوانید بهعنوان یک مبلغ برای صفحات دیگر بازاریابی کنید. انجامدادن تبلیغات در چنین صفحاتی با کاربران بالا میتواند شما را به درآمد مطلوبی برساند. با افزایش تعداد کاربران میتوانید با استفاده از تبلیغ برای آنها یا فروش یک محصول خاص به درآمد بالایی برسید. درنهایت با انجام چنین فعالیتی در ابتدا سبب افزایش کاربران و استفاده سودمند از آنها به نفع خود خواهید شد. شاید در ابتدا رسیدن به درآمد میلیونی در ماه در بستر یک رسانه اجتماعی عجیب به نظر برسد. اما واقعیت این است شما میتوانید با استفاده از روشها و ترفندهای بسیار به نفع کسبوکار خود استفاده کنید.
با کمک همه بازدیدکنندگان اینستاگرام خود، می توانید فروش را افزایش دهید، لیست بازاریابی ایمیلی خود را افزایش دهید و جامعه وفادار مشتریان خود را گسترش دهید. اینستاگرام تنها محلی برای آپلود عکسهای زیبا که گاهی مفید هم نخواهند بود، نیست. هر فردی در هر سطح مالی امروزه میتواند از اینستاگرام کسب درآمد کند.
سوالات متداول کسب درآمد از اینستاگرام
اگر حتی برای یک بار هم که شده وارد اینستاگرام شده باشید، حتما میدانید که بخش عمدهای از پیجهای اینستاگرامی مربوط به فروشگاههای مختلف میشود. ایرانیها در کنار مردم سایر جهان، با استفاده از محبوبیت اینستاگرام محصولات و خدمات مختلفی همچون لباس، محصولات آرایشی، بدلیجات، کتاب، دورههای آموزشی و… را به فروش میرسانند. برای پیدا کردن چنین شغلی تنها کافی است به پلتفرمهای استخدام آنلاین مراجعه کنید. با مراجعه به این پلتفرمها خواهید دید که تقاضا برای استخدام ادمین اینستاگرام بسیار زیاد است و آگهیهای مختلفی برای این کار ثبت شده است. شما میتوانید با ارسال رزومه خود در یکی از این موقعیتهای شغلی مشغول به کار شوید و از اینستاگرام به درآمد برسید. فرقی نمیکند که به دنبال یک شغل ثابت هستید یا تنها میخواهید در اوقات فراغت خود مقداری پول اضافه کسب کنید، در هر صورت اینستاگرام روشهای مختلفی را برای کسب درآمد شما فراهم کرده است.
حتی بینالمللی بودن اینستاگرام باعث شده تا برخی از فروشگاههای اینستاگرامی ایرانی محصولات خود را به علاقهمندان خارجی نیز بفروشند و از این راه درآمد دلاری داشته باشند. به همین راحتی میتوانید با قرار دادن لینک خرید محصولات و بهکمک بازاریابی آشناسازی از پست و استوری اینستاگرام خود به درآمد برسید. «اینستاگرام» (Instagram) با داشتن بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال در هر ماه یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی در جهان است. محبوبیت این پلتفرم بهقدری زیاد است که در کشورمان ایران نیز بیش از هر شبکه اجتماعی دیگر، از اینستاگرام استفاه میشود. همین موضوع باعث شده تا کسب درآمد از اینستاگرام از جمله روشهای مورد علاقه جوانان برای اشتغالزایی به حساب بیاید. اگر هنرمند هستید، میتوانید آثار هنریتان را در Instagram به اشتراک بگذارید که هم تعداد فالوورهایتان زیاد شود و هم امکان فروش آنها را داشته باشید.
برای فعالیت به عنوان نماینده فروش، برقراری ارتباط با کسبوکارهای مرتبط با حوزه کاری خود و توافق بر شرایط همکاری، اولین گام است. داشتن دانش کافی در مورد محصولاتی که میخواهید معرفی کنید و توانایی برقراری ارتباط موثر با مخاطبان، از ویژگیهای مهم یک نماینده فروش موفق به شمار میرود. سعی کنید همواره درباره سیاست ، قوانین و آپدیت های جدید اینستاگرام مطالعه کنید تا به بهترین نحوه از آن استفاده کنید. تمامی این موارد و این آموزش ها را می توانید از طریق بخش مقالات آموزشی اینستاگرام وبلاگ آی مهدیار یاد بگیرید. اگر از این بخش به درستی استفاده کنید و از قابلیت های آن به خوبی بهره ببرید قطعا کمک شایانی به جذب مخاطب و راضی نگه داشتن آنها می کند.
اولین قدم، ساخت یک اکانت اینستاگرام و آغاز فعالیت (اینفلوئنسری، معرفی محصولات و …) است. فالوورهای بیشتر و به دنبال آن مشتریها به تدریج از راه خواهند رسید. کمپانی اینستا گرام پیشنهاد میکند از تبلیغات اسپانسری برای افزایش شانس کسب درآمد از اینستاگرام استفاده کنید. زیرا این شیوه تبلیغاتی کاملا هدفمند بوده و به راحتی میتوان آن را مدیریت نمود. البته مشکل اینجاست که این شیوه تبلیغاتی برای کاربران ایرانی در حال حاضر در دسترس نیست. اما اگر کسب و کارتان خارج از کشور است، به راحتی میتوانید از این سرویس اینستا استفاده کنید.
تیم محتوای حسینی فایننس
PDF مقاله «چگونه از اینستا کسب درآمد کنیم» را می توانید دانلود کنید. کاربران باید بتوانند آن را به راحتی به خاطر بسپارند و در صورت نیاز به راحتی جستجو کنند. از استفاده از اعداد و کاراکترهای پیچیده خودداری کنید؛ زیرا ممکن است باعث سردرگمی مخاطبان شود. با باور به قدرت رشد و یادگیری، در مسیر موفقیت و شکوفایی اینستاگرام همراه شوید. آموزش ادمینی اینستاگرام؛ سفری بهسوی تحول و ارتقاء، از قدمهای نخستین تا دستیابی به اوج.
در حین فکر کردن به اهداف خود، چه در زمینه تولید محتوا یا رشد کسبوکار خود از طریق رسانههای اجتماعی، میتوانید از اینستاگرام برای افزایش درآمد خود استفاده کنید. چقدر دنبالکنندگان شما با پستهای شما تعامل دارند؟یک پایگاه دنبالکننده فعال ارزش محتوای شما را با تبلیغ آن افزایش میدهد. آنها پستهای شما را به اشتراک میگذارند و بحثهایی را در قسمت نظرات آغاز میکنند که احتمال اینکه الگوریتمهای اینستاگرام حساب شما را تقویت کنند را افزایش میدهد. برای این برندها یکی از جذابترین ایده های کسب و کار در اینستاگرام این است که این افراد در پست و استوریهای خود، این فروش فصلی و کالکشنی را نمایش دهند. استفاده از رنگهای مشخص و هماهنگ در تمام پستها باعث میشود که پیج شما حرفهایتر به نظر برسد. انتخاب یک پالت رنگی مشخص که با هویت برند یا محتوای شما همخوانی دارد، بسیار مهم است.
فروش اجتماعی یک روش فروش است که در آن از پلتفرمها و شبکههای اجتماعی برای ایجاد روابط و درک خریداران احتمالی قبل از ارائه پیشنهاد فروش استفاده میشود. دنبال نقطه اشتراک بین علاقه، مهارتها، و نیازهای دنبالکنندگان خود باشید. اگر دنبالکنندگان شما دائماً درباره تخصص شما سؤال میکنند، این نشانهای است که دورههای آموزشی میتوانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.
یک لینک با کیفیت در بیو به این معنی است که میتوانید دنبالکنندگان اینستاگرام را به صفحات فرود، وبسایتها یا صفحات پرداخت برای محصولات و خدمات خود هدایت کنید. یک روش مقیاسپذیرتر برای دیده شدن توسط برندها استفاده از پلتفرمهای بازاریابی اینفلوئنسرها است. بهعنوان مثال، ثبتنام در Later’s Influencer Index میتواند شما را به هزاران شریک برند بالقوه متصل کند. این کار را میتوانید بهصورت دستی انجام دهید، مانند دنبال کردن، لایک کردن و کامنت گذاشتن در پستهای برندها. با رشد حساب کاربری شما، میتوانید از تعداد بیشتر دنبالکنندگان خود برای مذاکره در مورد نرخهای بهتر استفاده کنید. برای مثال، کِیلی دیموک، مربی خالقان محتوا و کسبوکار، با برگزاری دورهها و کارگاههای تخصصی، حرفه خود را ساخته و دانش بازاریابی خود را با افراد همفکر به اشتراک میگذارد.
بهتر است برای تبلیغ نمونه کارهای عکاسی خود از هشتگهای مرتبط اینستاگرام استفاده کنید. میتوانید برنامههایaffiliate مختلف را جستجو کنید و در برنامهای ثبتنام کنید که با علایق و مخاطبان شما همسو باشد. مشترکین یک نماد بنفش خاص در کنار نام کاربری خود میگیرند که آنها را از سایر دنبالکنندگان متمایز میکند. این استوریهای انحصاری پس از 24 ساعت ناپدید میشوند، اما میتوانید آنها را در قسمت هایلایت ذخیره کنید که فقط برای مشترکین شما قابل مشاهده است. کانالهای اجتماعی مشترکین فقط 30 روز دوام میآورند و پس از آن فقط خواندنی میشوند.
از جمله این امکانات میتوان به تعیین بودجه، انتخاب نوع تبلیغات (پست، استوری)، نظارت بر عملکرد کمپین و دریافت گزارشهای دقیق اشاره کرد. کسب درآمد از طریق اینستاگرام در ایران به صنعتی روبهرشد تبدیل شده و بسیاری از افراد و کسبوکارها با استفاده از این پلتفرم توانستهاند به درآمدهای قابلتوجهی دست پیدا کنند. اسپانسرشیپ یکی از رایجترین روشهای کسب درآمد از اینستاگرام توسط اینفلوئنسرها است. ازآنجاکه محتوای تصویری و ویدیویی بیشترین تاثیرگذاری را بر ذهن مخاطب دارد، کسبوکارها میتوانند با استفاده از تصاویر جذاب، ریلز و استوری، مشتریان بیشتری را جذب کنند و آگاهی از برند خود را افزایش دهند. بهترین ویژگی این روش هم این است که اصلا نیازی به سرمایه اولیه ندارید! فقط با یک گوشی و مقداری خلاقیت میتوانید کسب و کار خودتان را راه بیندازید!
در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که چه پیجی بزنیم که درآمد داشته باشه. آخرین روشی که در آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام به آن میپردازیم ساختن برند شخصی (پرسونال برندینگ) نام دارد که بهتر است به آن به چشم یک سرمایهگذاری طولانیمدت و پربازده نگاه کنید. خب حالا پس از طی کردن تمامی این مراحل باید گام های استوارتری بردارید و وارد مراحل عملی بشوید. واقعیت این است که اینستاگرام در دسترستر از بسیاری از سایتّهای فروش محصول است. امکان مکالمه با ادمین پیجهای مختلف، باعث میشود که فروشگاههای آنلاین جنبه انسانیتری داشته باشند و اعتماد مشتریها راحتتر به آنها جلب شود.
حسابهای ویژه اینستاگرام بهعنوان قطبی عمل میکنند تا عکسهای چندین سازنده مختلف را در یک طاقچه به نمایش بگذارند. ایدههای پولساز آموزش کسب درآمد از اینستاگرام را به کار بگیرید و بدانید که کلید موفقیت در هر یک از این روشها، تولید محتوای باکیفیت، تعامل مستمر با مخاطبان و ارائه ارزش واقعی است. به یاد داشته باشید که موفقیت در اینستاگرام نیازمند زمان، تلاش و پشتکار است.
اینفلوئنسرها از نظر مخاطبانشان، استایلساز، ترند ساز و کارشناسان مورد اعتماد در حوزه تخصصشان هستند. اما چه اشتراکی باید تهیه کرد؟ این به مخاطبان، جایگاه شما و میزان محتوای انحصاری شما بستگی دارد. اگر قرار است کار اضافی زیادی برای مشترکین خود انجام دهید، منطقی است که یکی از قیمتهای بالاتر را تهیه کنید. رشد در اینستاگرام به این معنا نیست که نمیتوانید در دیگر پلتفرمها هم رشد کنید! شما میتوانید محتوای خود را به پستهای دیگر پلتفرمهای اجتماعی برای بیشترین تاثیر بازنشر کنید.
یکی از دلایلی که باعث شده به شما پیشنهاد کنم هرچه سریعتر برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرام یا هر نوع ایده کسب و کار اینستاگرام اقدام کنید، آمار منتشر شده توسط خود این برنامه است. ما نیز برای کسب موفقیت بیشتر در کسب و کار خود باید با این مسیر همسو شده و حرکت کنیم. کسب درآمد از اینستاگرام با توجه به تعداد کاربران آن بسیار راحت است؛ کافی است راه و روش آن را به خوبی بدانید.
{برندسازی حرفه ای کسب و کار
|}این روش به این معنا است که شما نیازی به ایجاد یک برند و محصولات جدید از ابتدا ندارید. شما تنها باید طراحیهای مرتبطی ایجاد کنید و آنها را بر روی محصولات مختلفی مانند لیوانها، تیشرتها و چاپهای هنری قرار دهید. مانند بازاریابی اینفلوئنسر، باید از تناسب محتوا و محصول اطمینان حاصل کنید و فقط محصولاتی را توصیه کنید که با محتوای شما و مخاطبانتان همخوانی دارند.
در مقابل در صورت تبدیلشدن به یک بلاگر موفق و شناخته شده میتوانید به درآمد مطلوبی از این طریق برسید. اغلب درآمد یک بلاگر از طریق تبلیغات پولی و ارائه خدمات یا محصولات خاص خود صورت میگیرد. روشهای مختلف کسب درآمد و ترفندهای آن سبب گردیده تا شما بهراحتی در هر عرصهای بتوانید فعالیت داشته باشید.
این روزها افراد زیادی در این حوزه فعالیت دارند اما مهارت آنها با هم یکسان نیست. اگر دوست دارید از رقبایتان در این شغل پیشی بگیرید باید توانایی های خود را افزایش دهید. سعی کنید همیشه به روز باشید و مهارت های بازاریابی و ارتباط با مشتریان را نیز در خود تقویت کنید.
برای تولید محتوای جذاب، باید نیازها و علایق مخاطبان خود را بشناسید، از ابزارهای ویرایش عکس و فیلم استفاده کنید، داستانسرایی کنید و بهطور مداوم نوآوری داشته باشید. ابزار اینسایت اینستاگرام میتواند در بررسی جزئیات بیشتر به شما کمک کند؛ نرخ تعامل بهصورت درصدی از تعداد کل فالوورها به دست میآید و نشاندهنده درصد کاربرانی است که با محتوای شما تعامل داشتهاند. برنامههای همکاری در فروش به کاربران اجازه میدهد تا با فروش محصولات دیگران، بهازای هر فروش از طریق لینک اختصاصی خود کمیسیون دریافت کنند. رسیدن به درآمد از اینستاگرام سادهتر از کسب درآمد از تلگرام، روبیکا و سایر شبکههای اجتماعی است.
فرقی ندارد که عاشق آشپزی باشید، بخواهید تجربیات سفرهایتان را به اشتراک بگذارید یا حتی درباره اتفاقات روزمره صحبت کنید؛ ولاگ میتواند این لحظات را ثبت و شما را به دیگران نزدیکتر کند. به عنوان یک VA برای یک اینفلوئنسر اینستاگرام، طیف وسیعی از وظایف از جمله پاسخ دادن به دایرکتها، زمانبندی پست و پاسخهای کامنتها را مدیریت خواهید کرد. اینفلوئنسر همچنین ممکن است از شما درخواست ایدههای محتوا برای کمک به رشد برند شخصی خود کند. میتوانید با ایجاد مجموعهها یا قرار دادن محصولات در قالب تم یا مناسبتهای هدیه، فروشگاه خود را سفارشی کنید. آیکون Shop همانند ویترینی که در جلو و مرکز حساب اینستاگرام شما قرار دارد.
اما انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام گستردهتر است و اگر در یک سیستم همکاری در فروش عضو هستید، میتوانید برای بیشتر دیده شدن پیجتان از روش تبلیغات در پیج های پر بازدید اینستاگرام استفاده کنید. با وجود همه این حرفها آیا هر کسی میتواند هر چیزی به هر شکلی و به هر مخاطبی بفروشد؟ جواب مسلما منفی است. خیلی واضح است که برای کسب درآمد از اینستاگرام باید ایده خوب در کنار یک روند درست را در پیش بگیریم تا بتوانیم موفق شویم. بسیاری از کسب و کارها از اینستاگرام به عنوان فروشگاهی آنلاین برای فروش کالای فیزیکی یا خدمات خود استفاده میکنند.
ولاگها فرصت خوبی برای معرفی و فروش محصولات یا خدمات شخصی شما هستند. اگر مثلاً محصولی دستساز دارید، دورههای آموزشی برگزار میکنید یا حتی کتابی نوشتهاید، میتوانید آنها را در ولاگهایتان معرفی و به فروش برسانید. وقتی ویدئویتان آماده شد، آن را در پلتفرمهای مناسب مثل یوتیوب، اینستاگرام یا تیکتاک منتشر کنید.
یکی از امیدوارکنندهترین راههای کسب درآمد از اینستاگرام، تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر است. به عنوان هر یک از این نوع اینفلوئنسرها، در ازای ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای جذاب یک برند یا کسب و کار، هدایا یا پول دریافت خواهید کرد. اینها ممکن است به شکل پستهای حمایتشده باشد که در آن شما با یک استوری یا پست درباره یک نام تجاری یا محصول در حساب اینستاگرام خود تبلیغ می کنید. اسکرین شاتها همچنین اکنون می توانند برای تبلیغ محتوای حمایت شده یا شامل پیوندهایی به وب سایت و خدمات خود استفاده شوند.تبلیغات اینستاگرام به دلیل ماهیت بسیار بصری محتوای آن برای مشاغل کار می کند. یک کیت رسانهای را بهعنوان نمایش دیجیتالی از کار و بینشهای جمعیتشناختی مخاطبان، تعداد فالوورها، نرخ تعامل و ارزش پیشنهادی منحصربهفرد در نظر بگیرید.
زمانی که محصول یا خدمات خاصی از طرف خودتان برای فروش یا ارائه ندارید چنین فعالیتی مناسب است. ازجمله مهمترین عوامل در راههای کسب درآمد از اینستاگرام جذب تعداد کاربران بیشتر است. همانطور که در مقاله روشهای بازاریابی در اینستاگرام نوشتیم، میتوانید با ترفندها و روشهای مناسب سبب جذب کاربران بیشتر شوید. کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه، یکی از روشهای جذاب کسب درآمد از اینترنت است.
درآمد ادمین اینستاگرام چقدر است؟