تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2020-12-11
23 راهکار بی نظیر برای افزایش بازدید پست اینستاگرام و افزایش تعامل engagement فالوکمپ
اینکه پست هایی که منتشر می کنید با ابزارهای متنوع باشد خلاقیت شما را در تولید محتوا افزایش می دهد و محتوای پیج شما برای مخاطبان یکنواخت و کسل کننده نیست. در این قسمت گزینههایی برای قالب تبلیغاتی خود رد اختیار خواهید داشت. در بخش قبلی در مورد قالبهای تبلیغاتی موجود در اینستاگرام مانند تبلیغات تصویری و ویدیویی، به تفصیل صحبت کردهایم.
این نام چون از بیو بزرگتر است و همچنین بولد شده است بیشتر از بیو به چشم میآید. شما میتوانید از طریق ابزار Insights اینستاگرام، بدانید فالوورهایتان در چه ساعاتی از شبانه روز بیشتر آنلاین هستند و در همان ساعات محتواهایتان را منتشر کنید. درست کردن یک تقویم محتوایی میتواند مسیر شما را هموارتر کند و دید بازتری به شما خواهد داد. با وجود تقویم محتوایی میتوانید به خوبی اهداف خود را تعیین کنید و مشخص کنید که در کجای مسیر به چه چیزی احتیاج دارید و چه چیزی باید تولید کنید.
استفاده از لایو اینستاگرام کمک شایانی به بیشتر دیده شدن شما میکند. وقتی از لایو استفاده میکنید، با فرض اینکه کس دیگری همزمان با شما در حال اجرای لایو نیست، شما در اول صف لیست استوریها نمایش داده خواهید شد. همچنین اگر محتوای لایو شما جذاب باشد، ممکن است مردم آن را برای دوستان خود بفرستند تا تماشایش کنند. به همین دلیل برای افزایش بازدید اینستاگرام استفاده از لایوها را دست کم نگیرید. یکی دیگر از راهحلهای افزایش بازدید ایسنتاگرام انتشار منظم محتواست.
جریان به شما کمک میکند تا با بهترین افراد، با تعرفهای مناسب کار کنید. از انتخاب یک اینفلوئنسر خوب گرفته تا مذاکره با او، مراحلی وجود دارد که باید بهدرستی و بادقت طی کنید. این تبلیغات نسبتا گرانتر از بقیه روشها هستند، پس اشتباه در آنها میتواند به بودجتان صدمه بزند. در بخش تنظیمات اینستاگرام، میتوانید آمار مربوط به رشد صفحه خود را مشاهده کنید.
ارتباط زنده با مخاطب می توانید تاثیر بالایی روی میزان اعتماد آنها به شما و برندتان داشته باشد.می توانید از شب قبل موضوع لایو را با رای گیری انتخاب کنید. بسیاری از پیج های کاری و پیج های معروف در این بستر، با شرکت در این مسابقات، تعداد فالوورهای خود را افزایش می دهند. سپس به طور دقیق آنها را آنالیز کنید.اگر این پیج ها می توانند به رشد شما کمک کنند، به آنها درخواست تعامل و همکاری دهید. سعی کنید اگر مطلب مهمی را می خواهید بیان کنید در عکس های پست بنویسید. توضیحات کپشن هرچه کوتاه تر باشد، مخاطبان بیشتری آن را مطالعه می کنند. همچنین داشتن یک پروفایل بهینه شده میتواند تاثیر مستقیمی در دیده شدن شما در اکسپلور اینستاگرام داشته باشد.
وجود تعداد بالای فالوور در نگاه اول ممکن است وسوسهکننده به نظر برسد، اما واقعیت این است که فالوورهای فیک و غیرفعال هیچ ارزشی برای صفحه اینستاگرام شما ندارند. علاوه بر این زیرنویسها میتوانند باعث شوند تا زمان تماشای ویدیوهای شما افزایش پیدا کند، زیرا کاربران برای خواندن زیرنویسها، مدت زمان بیشتری را صرف تماشای ویدیو خواهند کرد. برای زیرنویسگذاری روی ویدیوها، میتوانید از از اپلیکیشنهای ادیت ویدیو کمک بگیرید.
اگر تصویر کاور شما یک نقطه فوکوس قابل توجه یا قلاب متنی را نشان دهد، کاربران بیشتر بر روی ویدیو یا پست شما کلیک می کنند. تعامل پست ها در اینستاگرام تاثیر هیجان انگیزی بر روی فعالیت تجاری شما در یک شبکه اجتماعی دارد. بعد از اینکه محتوای خود را منتشر کردید در انتهای محتوای خود از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند و پست شما را لایک کنند. حتی گاهی اوقات پست سوال یا نظرسنجی آماده کنید و از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند. ایجاد تعامل با مخاطبان میتواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پیج اینستاگرام شما داشته باشد. هشتگها ابزار بسیار قدرتمندی برای افزایش بازدید پست اینستاگرام هستند.
اگر تنظیمات مربوط به این بخش را انجام ندهید، فیسبوک به صورت خودکار تبلیغ شما در هر دو پلتفرم فیسبوک و اینستاگرام نمایش خواهد داد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید، گزینه «Edit Placements» را انتخاب کنید. کاربران انتظار دارند که آیکون شبکههای اجتماعی در فوتر وبسایت قرار داشته باشد. اگر شغل شما عکاسی است یا نیاز به انتشار تصاویر قبل و بعد از کار دارید، با استفاده از تکنیکهایی میتوانید فید اینستاگرام خود را به وبسایتتان متصل کنید. برای مثال در تصویر زیر دیجیکالا، آدرس شبکههای اجتماعی خود را در فوتر وبسایتش قرار داده است.
کامل ترین آموزش نحوه پین کردن کامنت در اینستاگرام
محتوای با کیفیت، شانس بیشتری برای دریافت پاسخ مثبت از سوی فالوورهای شما دارد که می تواند به پست های شما کمک کند تا در فید دنبال کنندگان شما رتبه و جایگاه بهتری داشته باشند. با داشتن استوری های تعاملی با پیج هایی که در یک حوزه کاری هستید می توانید اقدام به تبلیغ پست یک پیج دیگر و تبلیغ پست خود در استوری دیگری نمایید. سعی کنید در کپشن از نوشتن توضیحات زیاد پرهیز کنید چرا که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای سرگرم کردن افراد است و آن ها فرصت و حوصله زیادی برای مطالعه کپشن ندارند. اغلب ساعت فراغت افراد که به بررسی پست های اینستاگرامی می پردازند انتهای شب است. بهترین راهکار برای اینکه تمام افراد در هر موقعیت زمانی و مکانی بتوانند از ویدیو های شما بهره ببرند قرار دادن زیرنویس برای آن ها است.
انتشار پستها و استوریها در ساعاتی که مخاطبان شما بیشترین فعالیت را دارند، میتواند تأثیر قابلتوجهی بر میزان دیده شدن آنها داشته باشد. ابزار Insights اینستاگرام به شما کمک میکند تا زمانهای پرتعامل مخاطبان خود را شناسایی کنید. برای افزایش بازدید پست اینستاگرام و ایجاد یک جامعه فعال در پیج خود، تعامل مستمر با کاربران ضروری است. پاسخ دادن به کامنتها، دایرکتها و برقراری ارتباط با فالوورها از طریق استوریها یا پستها باعث ایجاد ارتباط عمیقتری با مخاطبان میشود. این تعاملات باعث میشود کاربران بیشتر به محتوای شما توجه کنند و احتمالاً آن را به دوستان خود پیشنهاد دهند.
طراحی چینش پستها ظاهر پیج شما را زیبا میکند و این زیبایی میتواند منجر به افزایش بازدید از پیج شما شود. البته این مورد، نکته ضروری نیست و اولویت در محتوایی است که تولید میکنید، اما به دلیل اینکه با دنیایی از کسب و کارها و محتواها سروکار دارند و این طراحی میتواند به نوعی مزیت رقابتی شما باشد. یکی دیگر از ترفندهایی که باعث افزایش بازدید پیج شما میشود، نوشتن بیو مناسب و توضیحات پروفایل کامل است.
در نظر گرفتن جوایز و تخفیف ویژه برای افرادی که فالوور فعال پیج شما هستند می تواند یک انگیزه و تشویقی بیشتر برای آن ها باشد. همان گونه که قبلا گفتیم با برگزاری مسابقات اینستاگرامی و نظرسنجی می توانید علاوه بر جذب بازدید بیشتر پست، از نظرات و سلایق مخاطبانتان آگاه شوید. اکثر افراد حتی اگر فرصت کافی نداشته باشند استوری های اینستاگرام را مشاهده می کنند بنابراین حتما پست های خود را در استوری بازنشر کنید و از مخاطبان بخواهید آن را مشاهده و بازنشر کنند.
- {
- برای پیدا کردن ترندهای روز، بخش Reels را در اکسپلور اینستاگرام بررسی کنید و ببینید چه موسیقیها، چالشها و افکتهایی در حال حاضر مورد توجه کاربران قرار گرفتهاند. |}{
- بر اساس گزارش های ارائه شده توسط hootsuite پست های حاوی ویدئو حدود 38 درصد بیشتر از تصاویر تعامل مخاطبان را به سوی خود جذب می کند. |}
- موفق شدن در این پلتفرم نیازمند رعایت یکسری اصول و گروهی از ترفندهای کاربردی است.
- اگر مخاطبان هدفتان در شبکههای اجتماعی ایرانی حضور و فعالیت دارند، روبیکا یکی از بهترین جاهایی است که برای آنها...
- از مشاورهی اولیه تا ارائهی راهکارهای نوآورانه، با شما همراه خواهیم بود تا به بهترین نتیجه برسید. {
- این قابلیت باعث میشود بودجه تبلیغاتی شما بهصورت هوشمندانه صرف شود و مخاطبان واقعی و علاقهمند به حوزه فعالیت شما جذب شوند. |}
ریلز اینستاگرام قابلیتی نسبتا جدید است که به تازگی محبوبیت زیادی پیدا کرده و با الهام از پلتفرم تیکتاک، به شما امکان میدهد ویدیوهای کوتاه و سرگرمکننده بسازید. محتوای تولید شده توسط کاربر (User-Generated Content) به محتوایی گفته میشود که مخاطبان شما آن را تولید و در اختیار شما قرار میدهند. با انتشار محتوای UGC، به مخاطبان خود این حس را القا میکنید که بخشی از یک جامعه پویا هستند. همچنین این نوع محتوا میتواند حس اعتماد و صمیمیت را در بین دنبالکنندگان شما تقویت کند. چه سوالی را فالوورهایتان از شما زیاد پرسیدهاند؟ آن را در یک لایو جواب دهید.
اگر میخواهید میزان پروفایل ویزیت را بالا ببرید، باید به طور مرتب استوری منتشر کنید. محتوای استوری نیز باید جذاب باشد تا کاربران نسبت به آن واکنش نشان دهند. به مرور زمان فالوورهای شما برای دیدن استوریها عادت میکنند و حتی زمانی که استوری ندارید، بیصبرانه منتظر استوریهای جدید هستند.
دیگر شما یک سایت نیستید، بلکه به صورت گسترده و روزانه در حال تعامل با کاربران خود هستید. راستش را بخواهید، ایجاد چنین تعامل بسیار نزدیکی از طریق یک وب سایت کاری بسیار دشوار است. توجه داشته باشید که چیزی به نام ثبت رایگان پیج اینستاگرام در گوگل وجود ندارد.
خیلی از افراد گمان میکنند که با خرید فالوور فیک میتوانند زودتر به اهداف پیشروی خود برسند، اما این کاملا اشتباه است. با خرید فالوور فیک نه تنها پیشرفت نمیکنید بلکه باعث میشود تا متضرر هم بشوید. با دیجیتال برندینگ کسب و کار خود را متحول کنید، همین امروز شروع کنید … تیم “میم” تلاش می کند که با بهره گیری از فضای دیجیتال در کسب و کار شما رشد چشمگیری ایجاد کند. یکی از نمونههای موفق محتوای وایرال، کمپینهای چالشی مانند “چالش 10 سال” بود که میلیونها بازدید به خود جذب کرد. شما نیز میتوانید با ایدهپردازی خلاقانه، چالشی مشابه را برای برند یا پیج خود طراحی کنید.
«درآمد خوبی از فروش در کانال روبیکا به دست میآورم» یا «با تولید محتوا و تبلیغ در کانالم در روبیکا،... تبلیغات شاپینگ، یکی از روشهای تبلیغات پولی ترکیبی است که به راحتی به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا میکنید. برای مثال، اگر عبارت «رزرو هتل در کیش» را جستجو کنید، تبلیغات سایتهایی مثل اسنپتریپ یا فلای تودی در نتایج نمایش داده میشود. اگر با مفاهیمی مانند پرسونای مخاطب یا تقسیمبندی بازار آشنا باشید، راحتتر متوجه میشوید که چطور هدفگذاری دقیق میتواند نتایج را بهبود ببخشد و تبلیغات را از یک بازی شانسی به یک استراتژی هدفمند تبدیل کند. بودجه تبلیغات پولی عامل مهمی در تعیین جایگاه و مدت زمان نمایش تبلیغ شما است. هرچه بودجه بیشتری اختصاص دهید، شانس دیده شدن تبلیغ شما در پلتفرمهای مختلف بیشتر میشود.
موفق شدن در این پلتفرم نیازمند رعایت یکسری اصول و گروهی از ترفندهای کاربردی است. داشتن برنامه برای طی کردن ادامه مسیر مثل چراغی راه را برای شما روشن می کند. بهترین ابزار برای شناسایی این زمان اینسایت اینستاگرام است که توسط خود اینستاگرام برای پیج های تجاری راه اندازی کرده است. الگوریتم اینستاگرام، هوش مصنوعی استفاده شده در طراحی این اپلیکیشن است.بزرگترین مزیت الگوریتم، توانایی یادگیری learning است. از دوستان و آشنایان خود بخواهید پیج شما را به دیگران معرفی کنند.با انجام این کار، دایره ارتباطات شما گسترده تر خواهد شد. در ادامه می خواهیم چندین روش برای بالا بردن ویو یک پیج را برای شما شرح دهیم.
افزایش بازدید اینستاگرام به چه شکل است ؟ آموزش افزایش بازدید اینستاگرام با بررسی 34 ترفند کاربردی
به همین دلیل، ترکیب استیکرهای تعاملی با محتوای جذاب و ارزشمند یکی از بهترین راهها برای جذب بیشتر مخاطب و افزایش بازدید استوریها است. برای افزایش بازدید پست اینستاگرام و استوری، مهم است که نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام را درک کنید. این الگوریتم بر اساس تعامل کاربران عمل میکند؛ یعنی هرچه محتوای شما بیشتر لایک شود، کامنت بگیرد یا به اشتراک گذاشته شود، شانس دیده شدن آن افزایش پیدا میکند.
میتوانید از کاربران بخواهید که پیج شما را در این بخش اضافه کنند تا پستهای شما در بین بقیه پستها گم نشود. استفاده از هشتگهای نامربوط در اینستاگرام باعث میشود که پست شما اسپم تشخیص داده شود. اگر میخواهید کپشن شما با احساسات مخاطب در ارتباط باشد، از ایموجی استفاده کنید. فرقی ندارد که موضوع پیج شما خبری است یا سرگرمی، ایموجیها باعث میشوند شما تعامل بیشتری از طریق کپشن دریافت کنید. فقط حتما توجه داشته باشید که از ایموجیهایی استفاده کنید که با کپشن شما ارتباط داشته باشند.
از طرف دیگر، استفاده از سبکهای مختلف محتوایی باعث میشود که حرفهایتر دیده شوید. نکته مهم این است که بایستی سعی کنید که برای انتشار هر نوع محتوا، از قالب محتوایی مناسب استفاده کنید. مثلا برای انتشار ویدیوهای کوتاه استوری و برای انتشار ویدیوهای بلندتر، پست گزینه مناسبی به شمار میرود. نمیدونی چجوری؟ تو مقاله پیشنهادی که لینکش رو پایین گذاشتیم، تکنیک و روشهای نوشتن عنوان برای افزایش بازدید پست اینستاگرام رو بهت آموزش میدیم. نسخه کاملی برای افزایش بازدید وجود ندارد و باید از مجموعهای از راهها برای این کار استفاده کنید. استفاده از هشتگهای مناسب، نوشتن کپشن حرفهای، تولید و انتشار منظم محتوا و انتشار استوری از بهترینهای راهها برای بالا بردن بازدید هستند.
برای تبلیغات اکسپلور نیازی نیست تا ویدیو یا بنر ویژهای تولید کنید و میتوانید از یکی از پستهای پرطرفدار خود بهره بگیرید. برای مثال در تصویر زیر نمونهای از بنرهای کاپریلا را مشاهده میکنید که مربوط به مطلب «بازاریابی محتوا چیست» در «مجله فرادرس» است. همانطور که در تصویر مشخص است این بنرها حجم کمی را اشغال میکنند و از لحاظ موضوعی کاملا با مطلب مرتبط هستند. می توانید رضایت مشتریان را نیز در استوری نشان دهید.با انجام این کار، علاوه بر تولید محتوای بیشتر، تعامل بالاتری با مخاطبان را تجربه می کنید.
انتخاب هشتگهای مناسب به شما کمک میکند محتوای خود را به مخاطبانی که هنوز شما را نمیشناسند، نمایش دهید. برای این منظور، ترکیبی از هشتگهای پرطرفدار (که معمولاً رقابت بالایی دارند) و هشتگهای خاصتر و مرتبط با حوزه فعالیت خود را به کار بگیرید. میتوانید با برندهایی همکاری کنید که مخاطبان هدفشان با شما مشابه است اما رقیب محسوب نمیشوند و یکدیگر را در صفحات خود معرفی کنید یا کمپین مشترک راهاندازی کنید. همچنین با انتشار پستهای ارزشمند که توسط کاربران به اشتراک گذاشته شود، پیج خود را تبلیغ میکنید.
همچنین در پایان هر پست از مخاطبان خود بخواهید نظرات و سوالات خود را در مورد آن پست بیان کنند؛ مطمپن باشید درخواست انجام این کار بیشتر نتیجه می دهد تا منتظر بودن برای اقدام از سوی مخاطبانتان. قبل از آپلود هر محتوا به صورت پست، هشتگ های مرتبط با موضوع را پیدا و آنالیز کنید. توجه داشته باشید این کار نیازمند انتشار چندین پست در ساعت مختلف یک ماه حداقل است. بنابراین تنها با انتشار چند پست در یک هفته تصمیم گیری نکنید؛ چرا که با توجه به جامعه آماری کوچکی قصد تصمیم گیری دارید و نتیجه آن جز پشیمانی نخواهد بود.
تبلیغات همسان به نوعی از تبلیغات پولی گفته میشود که در آن، محتوای تبلیغاتی از نظر ظاهری با محیط یا بستری که در آن قرار دارد هیچ تفاوتی ندارد. اگر به دلیل هزینههای تبلیغات پولی از اجرای کمپینهای تبلیغاتی منصرف شدهاید، شاید وقت آن رسیده که در تصمیمتان تجدید نظر کنید. در دنیایی که حدود ۲۷ درصد از خریدهای مردم از طریق اینترنت انجام میشود (Tidio)، چشمپوشی از تبلیغات پولی یعنی از دست دادن مشتریان بالقوه! علت این موضوع این است که افراد معمولا فرصت نمی کنند تمام پست هایی را که در صفحه home قرار می گیرد را ببینند ولی معمولا استورها به دلیل کوتاه و جذاب بودن شانس بیشتری برای دیده شدن دارند. برای اینکه نظم در انتشار محتوا داشته باشید و همیشه آماده باشید برای پست های مناسبتی بهترین راهکار داشتن تقویم محتوا اینستاگرام است.
{با آنالیز بخش Insights، استراتژی تولید محتوا بچینید
|}زمانی که روی یک هشتگ خاص کلیک میکنید، اینستاگرام مجموعهای از آخرین پستهایی که آن هشتگ را دارند به شما نشان میدهد. بر اساس نظرسنجیهای انجامشده 96 درصد از تبلیغکنندگان آمریکایی در 6 ماه آینده همچنان از تبلیغات در استوری برای افزایش بازدید اینستاگرام استفاده خواهند کرد. داشتن یک برنامه منظم برای تولید محتوای کوتاه ضروری است، زیرا باعث میشود دنبالکنندگان برای رسیدن به اهداف تجاری با شما همراه شوند.
استراتژیهای کارآمد، چند کانال را به صورت همزمان به کار میگیرند و سیستمی منسجم ایجاد میکنند که برای ایجاد بهترین نتایج، همافزایی کنند. در ادامه، استفاده از سایر کانالها برای تبلیغ پیج اینستاگرام آورده شده است. سعی کنید از لوکیشن برای پست ها و استوری ها استفاده کنید.به کار بردن لوکیشن های خاص و محبوب می تواند به افزایش بازدید محتوا کمک کند. در هنگام برگزاری این مسابقات می توانید از هشتگ های اختصاصی آن در پایین محتواهای خود استفاده کنید که به برندسازی کسب و کارتان و ماندگار کردن اسم برند شما در بین کاربران بسیار کمک می کند. اگر هشتگی که استفاده می کنید در رابطه با موضوع محتوایی که تولید کرده اید نباشد، مخاطبی که از این طریق وارد پیج شما است و مطلب مورد نیاز خود را پیدا نکرده، از دست خواهید داد.
سعی کنید این نوع محتوا را به صورت رایگان در استوری خود قرار دهید یا حتی پست کنید. استفاده از این نوع محتوا در صفحه به پیج شما ارزش و اعتبار میبخشد. همیشه سعی کنید محتوای کاربران را در استوری خود بازنشر کنید و در استوری قرار دهید.
قرعه کشی در انتهای لایو انگیزه خوبی برای افراد است تا پایان لایو شما بمانند. حالا چطور بهترین ساعت را پیدا کنیم؟ کلید این کار دادههای Insight است.
در صورتی که محتوای شما باکیفیت باشد کاربران آن را زیاد ببینند، الگوریتم اینستاگرام اجازه ورود آن به اکسپلور را میدهد. ممکن است به عنوان صاحب یک کسب و کار، فعالیت خود را علاوه بر اینستاگرام در سایت یا پلتفرمهای دیگر هم انجام دهید. یکی از مهمترین روشهایی که میتوانید برای افزایش بازدید در اینستاگرام خود از آن استفاده کنید، دعوت کاربران خود در سایر پلتفرمها به اینستاگرام است. کاربران اغلب تگهای مکان را برای یافتن مکانهایی برای بازدید، خرید یا غذا خوردن بررسی میکنند.
این لینک