کسانی که از سابلیمینال نتیجه گرفته اند نی نی

سابلیمینال ریتمیک: یک تبلیغ هدف به صورت صوت یا تصویر به فرد نشان داده می شود. مگر اینکه سابلیمینال رو از جایی بخرین که این نیازها رو بشناسه و با پیامها و تکنولوژی ها اینارو هدف بگیره و پوشش بده. روزی یک دفعه کافیه، با یه صدای ملایم پخش کنین، و اگه میتونین از هدفون استفاده کنین.

این پست رو در مورد سابلیمینال های خودمون مینویسم، اما اگه شما از جای دیگه ای هم سابلیمینال خرید کردین میتونین همین اصول رو با مشورت کردن از تولید کننده اون سابلیمینال استفاده کنین! درک و به کارگیری غرایز نیز آسان تر و قوی تر از ناخودآگاه در بدن و ذهن ما است.

دستورات موجود در این فایل ها هشیاری را احاطه می کنند.از نظر شنوایی خودآگاه و عادی ما چیزی شبیه زمزمه ای آرام و کمی غیرقابل درک هستند، اما ناخودآگاه ما به راحتی آنها را درک می کند. از تنظیم ضربان قلب در حین ورزش یا استراحت گرفته تا پاسخ به ترس هایمان همه چیز تحت کنترل ناخودآگاه است.

۱۹۷۳، کتاب فتنهی ناخودآگاه نوشته ویلسون برایان کی، که در آن نویسنده ادعا کرد که تبلیغ کنندگان تصاویر ناخودآگاه از رابطه جنسی، مرگ و خویشاوندی را برای دستکاری رفتار خرید ما القا میکنند. محققان دریافته بودند که میتوانند تصاویری را ارائه دهند که پایینتر از سطح تشخیص آگاهانه قرار میگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید