تبلیغات سابلیمینال، تأثیر ناخودآگاه، و مصرف

به همین دلیل است که ما باید همیشه روی باورها و فرکانس های خود کار کنیم تا نتایج بزرگی در زندگی خود به ارمغان بیاوریم که این تنها از طریق سابلیمینال جذب ثروت ممکن است. باید توجه داشت که کلیشههای سنی منفی و پیامهای سابلیمینالی که هر کدام از ما هر روزه به طور ناهشیار در طول تبلیغات و سایر رسانهها دریافت میکنیم میتواند باعث کاهش عزت نفسمان شوند.

یعنی ما اگر ۳ واحد تلاش میکنیم که به خواب برویم ضمیر ناخودآگاه باید ۹ واحد تلاش کند تا ما خوابمان ببرد. در تلقین ساده، اگر چندین بار با خود بگویید سردرد دارم، با وجود اینکه ضمیر خودآگاه می داند این جمله نادرست است، ناخودآگاه که تحلیل و منطق منطقی ندارد شروع به کم کاری می کند. من سابلیمینال عزت نفس را تهیه کردم الان که هفته سوم هستم دارم اثراتش را حس می کنم.

قدردان شما و زحماتتون هستم. به همین علت میتوان گفت در واقع مدیریت جسم و روان انسان به دست ضمیر ناخودآگاه بوده و این قسمت از مغز تعیین میکند که زندگی شما چگونه رقم بخورد. فایلهای سابلیمینال دقیقاً همین کار را میکند و ما در این مقاله از سبک زندگی ماگرتا قصد داریم به بررسی بیشتر این نوع فایلها بپردازیم.

از تنظیم ضربان قلب در حین ورزش یا استراحت گرفته تا پاسخ به ترس هایمان همه چیز تحت کنترل ناخودآگاه است. در تمام آزمایشها که در آن مشتریان که به صورت ناخودآگاه برندی را برای خرید ترجیح دادند، تفاوت حاصل شده بسیار ناچیز بود. بعضی ها هم ترجیح میدن تا کل ماه رو گوش بدن و برای مزایایی که داره این کار رو به طور دوره ای تکرار کنن.

دیدگاهتان را بنویسید